Wyjazd do domków letniskowych nad morzem

Kilka dni temu wróciłem z wakacji nad morzem. Wybrałem się na nie ze znajomymi by trochę odpocząć od codziennych obowiązków, oraz zmienić otoczenie. Bardzo lubię polskie morze, relaksuję mnie tamtejszy klimat, szczególnie latem, gdy jest piękna pogoda. Nie przeszkadza mi nadmiar ludzi w nadmorskich miejscowościach, lubię poznawać nowe osoby a dzięki temu mam okazję.

Miejscowość turystyczna Jantar

domki letniskowe jantarWraz z moimi przyjaciółmi postanowiliśmy, że udamy się do miejscowości Jantar, akurat tam znaleźliśmy dobry i tani nocleg. Inne nadmorskie miasteczka również braliśmy pod uwagę, lecz nie znaleźliśmy tam miejsca, które by nam odpowiadało cenowo i byłoby wolne w czasie naszego przyjazdu. Jak się okazało domki letniskowe Jantar, są świetne dla paczki znajomych takiej jak my. Pojechaliśmy w ósemkę, wynajęliśmy na tyle duży domek, że wszyscy bez trudu się w nim pomieściliśmy. Były tam trzy pokoje na piętrze, oraz jeden na parterze. Oprócz tego był tam również duży salon i dwie łazienki. Warunki w sam raz dla nas. Kolejnym plusem był fakt, że do plaży mieliśmy zaledwie kilka minut piechotą, nie trzeba było, więc robić długich męczących wycieczek by dotrzeć do celu. Jantar nie jest dużą miejscowością, z tego względu do centrum również mieliśmy blisko. Staraliśmy się sami gotować, jednak kilka razy byliśmy również w karczmie by zjeść świeżą bałtycką rybę. Lokale z jedzeniem były na wysokim poziomie, ceny nie były wygórowane a jedzenie było smaczne i syte.

Po powrocie z wakacji do domu, było mi trochę smutno, że nasza wycieczka tak szybko dobiegła końca. Tęskniłem za nadmorskim klimatem. Wraz ze znajomymi planujemy już następne wyjazdy, być może znów pojedziemy w to samo miejsce, gdyż tak bardzo nam się tam podobało. W Jantarze byliśmy tydzień jednak dla mnie to chyba o wiele za krótko, następnym razem zorganizujemy dłuższy wyjazd.