Nie od razu zostałem prezesem hotelu. Nim to się stało w wielu hotelach pracowałem jako zwykły recepcjonista ucząc się za każdym razem wszystkiego od początku. Pozwoliło mi to na obserwowanie kreatywności innych zarządzających hotelami, a rezultacie – stworzenie własnego, najlepszego hotelu w mieście.

Najbardziej funkcjonalne programy do obsługi hoteli

program do obsługi hoteluPierwszą rzeczą jakiej zacząłem szukać był program, którego używał jeden z hoteli, w których pracowałem kilka lat temu. Wszystkie inne hotele miały skomplikowane i pozbawione wielu użytecznych funkcji programy, tylko ten jeden wyróżniał się pozytywnie na ich tle. Wiedziałem, że odnalezienie go może nie by proste, ale przecież wszystko da się zrobić. Zacząłem przeglądać różne rodzaje oprogramowania, ale żadne z nich nie wyglądało jak to, którego używał tamten hotel. Gdy straciłem już nadzieję udało mi się znaleźć program do obsługi hotelu, na którym tak bardzo mi zależało. Okazało się, że wyglądał nieco inaczej, ponieważ przeszedł kilka aktualizacji, ale nadal posiadał wszystkie te użyteczne funkcje, oraz był napisany w taki sposób, że nie trzeba było przeprowadzać długiego szkolenia wprowadzającego. Teraz mogłem zabrać się za unowocześnianie innych części i działów hotelu. Wiem od kierownika recepcji, że program świetnie przyjął się wśród pracowników. Wszyscy zgodnie twierdzili, że jest zarówno bardzo wygodny, jak i funkcjonalny. Nie zdarzyło im się jeszcze, by gość poprosił ich o coś, czego ten program nie byłby w stanie zrobić.

Wiedziałem, że jest to bardzo rozsądna decyzja. Wielu młodych recepcjonistów zniechęca się widząc zawiłości i poziom skomplikowania niektórych programów hotelarskich. W moim hotelu nikt nie chce rezygnować z pracy po paru dniach – wszyscy łapią wszystko w mig.